hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökséget keres az MNB

A Magyar Nemzeti Bank kommunikációs feladatokra hirdetetett tárgyalásos eljárást. A nyertessel 2013 szeptemberéig működnek együtt. 

hirdetés

A Tenders Electronic Daily-n tette közzé a Magyar Nemzeti Bank (MNB) aktuális felhívását, amelyben kommunikációs ügynökségi szolgáltatásokra keres partnert. A 2013. szeptember 30-ig tartó megbízás része lesz a tervek szerint 20 darab elsősorban társadalmi célú kampány, 15 darab belső kommunikációs akció és 15 darab társadalmi edukációs célú esemény szervezése.

Az alkalmasság feltétele, hogy a jelentkezőnek az előző három évből legalább három nettó 15 millió forint (médiaérték nélküli) bekerülési költségű kommunikációs kampány referenciájával kell rendelkezni, valamint elvárás a legalább öt nettó hárommillió forint értékű rendezvényszervezési feladatok ismertetése is.

A kiírás szerint a jelentkezőknél lenni kell hatéves szakmai gyakorlattal rendelkező kreatívigazgatónak és account directornak, öt év tapasztalatot várnak el a senior art directortól, a senior copywritertől, a stratégiai tervezőtől a pr-szakembertől, a produkciós vezetőtől, a rendezvényszervezési vezetőtől, valamint a két-két senior accounttól és a grafikustól, míg a két rendezvényes szakembertől legalább három év gyakorlat szükséges.

A pályázó cégeknek igazolniuk kell, hogy kreatív- és rendezvényszervezési munkájukért legalább egy hazai díjat, vagy nemzetközi verseny shortlistes helyét elérték.

A tárgyalásos az MNB öt részvételi jelentkezőt kér majd fel ajánlattételre, méghozzá azokat, akik a hazai és nemzetközi díjak alapján adott pontértékekből a legnagyobb pontszámmal rendelkeznek.

A tenderen az összességében legelőnyösebb ajánlat nyer.

Az ajánlattételi határidő január 10-e, a kiválasztott jelentkezők részére január 31-ig küldik el a felhívást.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés