hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökséggel dolgozik az Abonett

A fejlesztések után tenderen választott ügynökséget az Abonett és a Négercsók gyártója. Az Artvertising az atl- és btl-feladatokért egyaránt felel majd.

hirdetés

Tenderen választott ügynökséget az abonyi Újvilág Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szövetkezet az Abonett és a Négercsók kommunikációjára.

A nyertes Artvertising kizárólagos partere lett a gyártónak a termékcsaládok atl- és blt- feladatainak kivitelezésében.

Az első közös munkák az Abonettre vonatkoznak, melynek arculatát egységesítik, de emellett a btl-aktivitásokat, online és offline megjelenéseket és szponzorációt is ígérnek.

Testvérlapunk, az Élelmiszer.hu a múlt héten megírta, hogy az abonyi vállalkozás nyolcvanmillió forintos támogatásból újul meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés