hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügynökségi piac - kkv-re szakosodott céggel bővült

Kifejezetten a kis- és középvállalkozásokat (kkv) célozza meg szolgáltatásaival a januárban indult LA Communications. Szabó Linda ügyvezető igazgató a Kreatív Online-nak elmondta, hogy tapasztalatok szerint a célcsoport részéről egyre nagyobb az igény a kommunikációra, de a cégeknél erre nincs külön szakember, vagy nincs anyagi forrás a specializált nagy ügynökségekkel való együttműködésre. Az újonnan létrejött LA Communications integrált marketingkommunikációs szolgáltatást nyújt, mindezt olyan struktúrában, hogy könnyen érthető legyen marketingismeretek nélkül is.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Hát, én csak a kkv és mikro v. terület internetes részét ismerem, és meglepően nagy a szórás - de ezen a piacon azért nagyon sokan vannak. Persze nem elsősorban
ügynökségek, dehát ez érthető is, hiszen az "ügynökség" szó az ügyfélriasztó. Azonnal budget-ben kell gondolkodni, és extra költségekben meg minden...
Érdekes pl., hogy lett olyan ok miatt ügyfelem, mert a "nagy ügynökség" budget-ből tud tervezni, de budget-et nem tud tervezni. Azaz azt meg tudná mondani, x millióból
mit csinál, de azt nem, hogy az elérendő célhoz hány x. millió kell...
Láthatóan máshogy működik ez a piac, no.
#
a (hagyományos ügynökségeknél) nagyobb kreativitást nyilván az ügyfélszerzésre és megtartásra értetted, nem pedig a produktumokra. Vagy csak az én figyelmemet
kerülték el a hazai reklámmezőnyből kiemelkedő, egyedi, ütős, provokatív, meghökkentő, igényes, trendszetter, blablabla kkv hirdetések?
#
Nahát, igazán örülünkk, hogy másvalakinek is eszébe jutott, hiszen a megjelenő versenytárs is csak azt jelzi, hogy vannak ebben a piacban lehetőségek. Kis csapatunk
több, mint öt éve dolgozik együtt hasonló szellemben (Alice Csoport), és ez a módszer nem csak a KKV területen működik sikeresen, bár kétség-kívül nagyobb
kreativitást, több aprómunkát és ügyfelek irányába tanúsított empátiát igényel ez a munka, mint a "hagyományos" ügynökségeknél. Hajrá-hajrá! szépen lassan
talán az általános gyakorlat is megváltozik, és valódi ügyfél-igény lesz az "ésszel, szívvel, kézzel" dolgozó, egyáltalán nem "fapados" cégekre.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés