hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új díj a Weber Shandwicknek

A Weber Shandwick nyerte el idén az év globális pr-ügynöksége címet a The Holmes Report szaklap által támogatott nemzetközi pr-versenyen, a Sabre Awards-on. A díjakat ma adják át New Yorkban.
hirdetés

A Weber Shandwick nyerte el idén az év globális pr-ügynöksége címet a The Holmes Report szaklap által támogatott nemzetközi pr-versenyen, a Sabre Awards-on. A díjakat ma adják át New Yorkban.

A közel nyolcvan országban jelen lévő és az Egyesült Államokban piacvezető Weber Shandwick lett az idei év globális pr-ügynöksége az idei Sabre Awards pr-szakmai versenyen.  A The Holmes Report című pr-szaklap által támogatott amerikai megmérettetésen a legtöbb, összesen 22 jelölést is a hálózat gyűjtötte be, és 12 díjra számít a verseny európai díjkiosztóján is, amelyet Stockholmban tartanak május 21-én.

Az ügynökséget tavaly a PR News című szaklap választotta az év nagy ügynökségének, a pr-Oscarnak is nevezett IPRA Golden World válságkezelés kategóriájában pedig a budapesti iroda is külön elismerést kapott

Mint azt már megírtuk, a Sabre Awards európai döntőjébe magyar ügynökségként egyedül az Mmd jutott be a gyógyszeriparnak végzett public affairs tevékenységével.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés