hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új díjat alapított az MRSZ

Golden Brain néven új díjat alapított a Magyar Reklámszövetség a Marketing & Média szaklappal együtt. Az alapítás célja, hogy a reklámszakában tevékenykedő szakembereket ismerjék el.

hirdetés

A reklámszakmában tevékenykedő szakemberek elismerésére Golden Brain néven díjat alapított a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Marketing & Média szaklap.

Az MRSZ elsősorban szakmai szervezetek jelölését várja, de egyéni jelölések is beadhatók szeptember 3-ig.

A javaslatokat hét kategóriában lehet beadni, ezen kívül az idei Emoráció 2010 – Országos Reklámkonferencia estéjén átadják az Életműdíjat és az Év szakembere díjat is.

A kategóriák: kreatív, ügyfélkapcsolati, ügynökségi vezetők, médium, megbízói, kutatási és kereskedelmi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés