hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új értékesítő a Bors Online-nál

Megosztott értékesítés helyett májustól egy online sales house árulja a Bors Online felületeit.
hirdetés

A Bors szórakoztató napilap weboldalának, a Bors Online-nak a hirdetési felületeit májustól az EvoMedia online sales house értékesíti.

Korábban az EvoMedia mellett az Adnetwork is dolgozott a Bors Online-nak, de Mester Sándor, a Bors és a Bors Online hirdetési igazgatója szerint az a konstrukció nem működött jól, ezért új megoldást kerestek. A Bors Online értékesítésével kapcsolatban a későbbi győztes EvoMedia mellett meghallgatták a korábban szintén partner Adnetwork, az Origo Adhouse, az Adaptive Media és az Atlantis Media ajánlatát.

„Mértékadó piaci szereplők, így a médiaügynökségek véleményét is figyelembe véve – választottuk ki a Péli Árpád által vezetett értékesítési központot ” – mondta Mester Sándor.

A Bors Online – nyomtatott laptársával megegyezően – bulvár tartalmakat tesz közzé, a webaudit adatai szerint naponta átlagosan 60580 látogatót vonz, az átlagos napi látogatószám hétköznapokon 66833.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés