Új év, új arculat a Mood Mediánál
2009-01-08
A Magyarországon is működő érzékszervi marketingügynökség, a Mood Media az új évet új arculattal kezdte. A számos országban tevékenykedő cég marketingcsapata egy holland ügynökséggel dolgozott a megújuláson.
Több mint 30 országban jelent meg új arculattal a Mood Media, amelynek marketingesei és a holland Categorie1 az elmúlt egy évben dolgozták ki az új és egységes külsőt.
A nemzetközi megjelenés és kommunikáció célja, hogy „hangsúlyozza az ügynökség piacvezető szerepét, megbízhatóságát, nemzetköziségét, kreativitását, újszerű gondolkodásmódját és dinamizmusát". Az új kommunikációhoz a cég 17, a tevékenységhez kapcsolódó kifejező szót választott - experience, create, feel, believe, touch, connect, dream, relax, buy, say, hear, see, make, move, show, push, reach -, melyeket a „more" kulcsszóval párosít.
Az arculatváltás során megváltozott a logó, a betűtípus, a weboldal, továbbá új értékesítést támogató eszközök készültek és a képi megjelenés is letisztult. A Mood Mediához erősen kötődő rózsaszín-lila-kék színvilág azonban az új stratégiában is fontos szerepet játszik.