hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új év, új arculat a Mood Mediánál

A Magyarországon is működő érzékszervi marketingügynökség, a Mood Media az új évet új arculattal kezdte. A számos országban tevékenykedő cég marketingcsapata egy holland ügynökséggel dolgozott a megújuláson.
hirdetés

Több mint 30 országban jelent meg új arculattal a Mood Media, amelynek marketingesei és a holland Categorie1 az elmúlt egy évben dolgozták ki az új és egységes külsőt.

A nemzetközi megjelenés és kommunikáció célja, hogy „hangsúlyozza az ügynökség piacvezető szerepét, megbízhatóságát, nemzetköziségét, kreativitását, újszerű gondolkodásmódját és dinamizmusát". Az új kommunikációhoz a cég 17, a tevékenységhez kapcsolódó kifejező szót választott - experience, create, feel, believe, touch, connect, dream, relax, buy, say, hear, see, make, move, show, push,  reach -, melyeket a „more" kulcsszóval párosít.

Az arculatváltás során megváltozott a logó, a betűtípus, a weboldal, továbbá új értékesítést támogató eszközök készültek és a képi megjelenés is letisztult. A Mood Mediához erősen kötődő rózsaszín-lila-kék színvilág azonban az új stratégiában is fontos szerepet játszik.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés