hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új magyar zenei app

Újabb magyar zenedemokratizáló okostelefon alkalmazás indult el Mixgar névvel. Szórakozóhelyeken, munkahelyeken és házibulikon állíthatjuk vele össze a tracklistát.

hirdetés

Új, a közösségi zenehallgatást demokratizáló okostelefon-alkalmazást indított a Digital Natives Mixgar néven. Az applikáció segítségével közösségi profiljainkon keresztül beleszólhatunk szórakozóhelyek, munkahelyek, éttermek, házibulik zenei kínálatába.

Az alkalmazás úgy működik, hogy a regisztrációt követően a szoftver begyűjti a Facebookon és Last.fm-en sokat hallgatott zenéinket, majd listát generál belőlük. Az adott helyre (kávézó, iroda, balatoni nyaraló stb.) vonatkozóan összesíti a bejelentkezett felhasználók kedvenceit, és ebből állítja össze a számlistát. A szavazás finomítja a kedvenc zenék között felállított rangsort. A demó verziót jelenleg a magyar felhasználók ingyenesen használhatják.

A nemzetközi demó változat egy hét múlva kerül piacra, addig a magyar közönség bevonásával indul a hazai tesztelés.

A későbbiekben fizetőssé váló szolgáltatás fejlesztői a szerzői jogokra vonatkozó megállapodást már aláírták az Artisjus-szal, továbbá a kiadói jogokra vonatkozó szerződéskötés is folyamatban van a Mahasz-szal. Az aláírást követően körülbelül harminc országban lesz legálisan elérhető a szolgáltatás, lefedve Európa, Észak- Amerika, Ausztrália és Ázsia jelentős részét.

A szolgáltatást egy magyar szoftverfejlesztő csapat, a Digital Natives készítette, akik többek között a beszédfelsimerővel támogatott Mindroom híradókereső szolgáltatást is fejlesztik. A Mixgar ötlete onnan jött, hogy a fejlesztők együtt akartak zenét hallgatni, de a kábel csak az „elektro-technot” kedvelő kollégáig ért el.

Az üzleti modell alapján a szolgáltatást már néhány eurótól igénybe lehet majd venni például egy házibuliban, de akár egy sziget méretű fesztiválnak vagy egy nagy étteremláncnak is képes kiszolgálni az igényeit. A Mixgar fejlesztői a végfelhasználók számára ingyenesen biztosítják a szolgáltatást, a költségeket a helyek tulajdonosai által befizetett alkalmi és havidíjakból, valamint szponzorációs bevételekből fogják fedezni.

A Mixgarnak már most vannak konkurenciái. Az egyik a Noispot, amely május elején indult (a fejlesztés egymástól függetlenül történt), amely egy speciális harware-hez van kötve. A Roqbot-nak pedig az üzleti modellje más, ott a felhasználó fizet és nem a hely tulajdonosa.

Disclaimer: A Mixgar korábban bemutatkozott a Kreatív Csoport által szervezett Brand & Music konferencián.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés