hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új McDonald's kampány a DDB-től

A McDonald's "két sajtburgert négyszázért" akciójához készített csomagolós gerillaakciót a DDB. 

hirdetés

Közel harminc üzlet kirakatában találhatók olyan tárgyak, amelyek sajtburgeres papírba vannak csomagolva. Többek között cipőt, gördeszkát, nyakláncot és egy motort is körbetekertek a McDonald's két sajtburgert négyszáz forintért kínáló akciójához.

A Mindenki gyűjt valamire fősorral futó kampányt a gyorsétteremlánc ügynöksége, a DDB Budapest készítette.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
hááát + 1
azért ezt az üzenetet NAGYON bele kellett erőltetni...
#
hááát...
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés