hirdetés
hirdetés

Kampányt indít a Miniszterelnökség

2012-10-04

Rendkívüli sürgősségre hivatkozva hirdetmény nélküli tárgyalásos eljáráson során média-, reklám és online feladatokra köt szerződést a Miniszterelnökség. A témáról azonban nem nyilatkoznak.

Újabb médiakampányt indít a Miniszterelnökség - derül ki a szervezet idei közbeszerzési tervének módosításából. A kampánynak - amely a dokumentum szerint rendkívüli sürgősséggel vált szükségessé - sem a témája, sem a költsége nem ismert egyelőre.

A kormányzati honlapon csütörtökön tették közzé a módosítást, amely szerint médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, médiagyártási, reklámügynökségi, valamint telemarketing- és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzésére köt vállalkozási szerződést a Miniszterelnökség hirdetmény közzététele nélkül induló tárgyalásos eljárás során.

A közbeszerzési terv Mikecz Péter igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár által jóváhagyott megváltoztatását azzal indokolták, hogy "Magyarország lakosságának tájékoztatása érdekében előre nem látható okból és rendkívüli sürgősséggel médiakampány megindítása vált szükségessé".

Az MTI megkereste a közbeszerzésiterv-módosítás részleteivel kapcsolatban Mikecz Pétert, aki válaszában azt írta: a kormány a jövőben is - éppen úgy, mint megalakulása óta folyamatosan - abban érdekelt, hogy "minél szélesebb körben és minél egyértelműbben tájékoztassa az állampolgárokat a szándékairól és egyben mozgásteréről is".

Éppen ezért volt fontos "az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség miatt hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás kezdeményezése egy olyan témában, amelynél az állampolgárok időbeni tájékoztatása kiemelt fontossággal bír" - tájékoztatott a helyettes államtitkár, aki válaszában arra nem tért ki, hogy pontosan milyen témában indul majd médiakampány.

A Miniszterelnökség legutóbb az év elején várt ajánlatokat a nettó 630 millió forint értékű médiatervezési, reklámügynökségi és online kommunikációs feladatok ellátására. A tendert végül egyedüli indulóként az IMG nyerte

(forrás: MTI, Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés