hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kampányt indít a Miniszterelnökség

Rendkívüli sürgősségre hivatkozva hirdetmény nélküli tárgyalásos eljáráson során média-, reklám és online feladatokra köt szerződést a Miniszterelnökség. A témáról azonban nem nyilatkoznak.

hirdetés

Újabb médiakampányt indít a Miniszterelnökség - derül ki a szervezet idei közbeszerzési tervének módosításából. A kampánynak - amely a dokumentum szerint rendkívüli sürgősséggel vált szükségessé - sem a témája, sem a költsége nem ismert egyelőre.

A kormányzati honlapon csütörtökön tették közzé a módosítást, amely szerint médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, médiagyártási, reklámügynökségi, valamint telemarketing- és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzésére köt vállalkozási szerződést a Miniszterelnökség hirdetmény közzététele nélkül induló tárgyalásos eljárás során.

A közbeszerzési terv Mikecz Péter igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár által jóváhagyott megváltoztatását azzal indokolták, hogy "Magyarország lakosságának tájékoztatása érdekében előre nem látható okból és rendkívüli sürgősséggel médiakampány megindítása vált szükségessé".

Az MTI megkereste a közbeszerzésiterv-módosítás részleteivel kapcsolatban Mikecz Pétert, aki válaszában azt írta: a kormány a jövőben is - éppen úgy, mint megalakulása óta folyamatosan - abban érdekelt, hogy "minél szélesebb körben és minél egyértelműbben tájékoztassa az állampolgárokat a szándékairól és egyben mozgásteréről is".

Éppen ezért volt fontos "az ajánlatkérő által előre nem látható okból előállt rendkívüli sürgősség miatt hirdetmény nélküli tárgyalásos eljárás kezdeményezése egy olyan témában, amelynél az állampolgárok időbeni tájékoztatása kiemelt fontossággal bír" - tájékoztatott a helyettes államtitkár, aki válaszában arra nem tért ki, hogy pontosan milyen témában indul majd médiakampány.

A Miniszterelnökség legutóbb az év elején várt ajánlatokat a nettó 630 millió forint értékű médiatervezési, reklámügynökségi és online kommunikációs feladatok ellátására. A tendert végül egyedüli indulóként az IMG nyerte

(forrás: MTI, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés