hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új nevezési határidő a DMBP-n

Új kategóriák, legjobb digitális kommunikációs kampányok és megoldások, még egy hét maradt.

hirdetés

A DMBP a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat díjazza évente. Pályázni olyan digitális munkákkal lehet, amelyek 2016. december 1. és 2017. november 30. között valósultak meg, illetve abban az időszakban voltak aktívak.

A korábbiakhoz képest új dolog lesz a versenyen, hogy a chatbotok és VR technológia használatán alapuló kampányok is külön kategóriát kaptak. Amúgy desktop, mobil, social media, integrált kampányok, digital execution kategóriákban lehet nevezni.

A nevezési határidőt a korábban meghirdetetthez képest kitoltuk egy héttel, azaz december 15-ig lehet pályázni.

A DMBP versenyen elért eredmények (arany, ezüst, bronz, shortlist) pontot érnek az M+ Listán. További részletek, kategóriák stb. erre találhatók, a lenti kép alatt pedig a zsűritagok.

Zsűrielnök
Zalai Ágnes, Nosalty

MAKSZ delegáltjai
Bíró László, Mediator Group
Bujdosó Bianka, ACG
Varga Gábor Zoltán, Café Communications

IAB delegáltjai
dr. Láng Zoltán, CEMP
Horváth Tamás, Adaptive Media
Sólyom Balázs, UPC

Kreatív delegáltjai
Kurunczi Anita, ALDI Magyarország
Szelei Szabolcs, HTTPOOL
Szerényi Szabolcs, Kreatív

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés