hirdetés
hirdetés

Új reklámforma az RTL Klubnál

2009-05-19
Egyszerre mutatta be az RTL Klub új celebes műsorát és az EndSplit-re keresztelt új reklám-megjelenési formát.

Május 4-én, a Kalandra Fal! új, celebeket szerepeltető műsorával egy időben alkalmazták először az R-time és az RTL Klub által közösen kifejlesztett reklám megjelenési formát. Az EndSplit olyan reklámelhelyezés, amely az adott műsor vége-főcímébe integrálva biztosít megjelenési lehetőséget egy hirdető maximum 20 másodperces reklámszpotja számára.

Ebben az estben a reklámmal párhuzamosan olyan műsorrészlet, szerkesztett tartalom fut, aminek követhetőségét nem zavarja a reklám eredeti hangja, így komplex üzenetek célba juttatására is alkalmas az új formátum. Az új technikát a Peugeot próbálta ki először.

A jogi kereteket tekintve az R-time korábban bevezetett megoldásával, az osztott képernyővel mutatja a legnagyobb hasonlóságot az új megoldás: a műsort nem megszakítva, egy, az eredeti műsorképhez viszonyítva maximum 40 százalékos méretű ablakban sugározza az RTL Klub a reklámszpotot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés