hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új reklámforma az RTL Klubnál

Egyszerre mutatta be az RTL Klub új celebes műsorát és az EndSplit-re keresztelt új reklám-megjelenési formát.
hirdetés

Május 4-én, a Kalandra Fal! új, celebeket szerepeltető műsorával egy időben alkalmazták először az R-time és az RTL Klub által közösen kifejlesztett reklám megjelenési formát. Az EndSplit olyan reklámelhelyezés, amely az adott műsor vége-főcímébe integrálva biztosít megjelenési lehetőséget egy hirdető maximum 20 másodperces reklámszpotja számára.

Ebben az estben a reklámmal párhuzamosan olyan műsorrészlet, szerkesztett tartalom fut, aminek követhetőségét nem zavarja a reklám eredeti hangja, így komplex üzenetek célba juttatására is alkalmas az új formátum. Az új technikát a Peugeot próbálta ki először.

A jogi kereteket tekintve az R-time korábban bevezetett megoldásával, az osztott képernyővel mutatja a legnagyobb hasonlóságot az új megoldás: a műsort nem megszakítva, egy, az eredeti műsorképhez viszonyítva maximum 40 százalékos méretű ablakban sugározza az RTL Klub a reklámszpotot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés