hirdetés
hirdetés

Új tulajdonos és megbízó az ab&c Targetnél

2008-12-04
Több hónapos tárgyalás után eladták az ab&c Target online kereskedőházat. A cég közben bővítette portfolióját is: már nemcsak a Microsoft Advertising Solutions, hanem az Eyeblaster online kampánymenedzselő és -tervező magyarországi képviselője is.

Különösebb hírverés nélkül, e-mailben értesítette az üzleti partnereket  a cég ügyvezetője, Mariánovich Félix, hogy az ab&c Target új tulajdonoshoz került. A szerkesztőségünkhöz került levélben a cég ügyvezetője tudatta, hogy a korábbi tulajdonos, a Dr. Kapusi Miklós ügyvédi iroda egy szingapúri bejegyzésű kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó cégnek, a Walters Media Ltd.-nek adta el a céget. Mint azt Mariánovich Félix-től megtudtuk, a szingapúri cégnek ez az első európai befektetése.


Az ügyben megkerestük Dr. Kapusi Miklóst is, hogy az eladás körülményeiről kérdezzük, de szűkszavúan csak annyit mondott, hogy amit a témával kapcsolatban a sajtóval meg kívánt osztani, az már megjelent a Kreatív korábbi cikkében, és ezzel részéről az ügyet lezártnak tekinti. Az adásvétel összegére vonatkozó kérdésünkre azt válaszolta, hogy „a megállapodás részleteit a felek üzleti titokként kezelik."

Új év, új szolgáltatás
Szintén a fent említett levélben tudatta az ab&c Target, hogy elnyerték az Eyeblaster kampánymenedzselő, -tervező rendszer képviseletét. Az Eyeblaster a világ egyik vezető online hirdetés kiszolgálója, amely 27 országban van jelen, és amelynek szolgáltatásait több mint 2500 ügynökség használja világszerte. A magyarországi iroda felállítása folyamatban van, így a magyar nyelvű támogatás is elérhetővé válik, amivel egyre inkább erősödik a külföldi adserverek jelenléte a magyar piacon. Az ab&c Target irodája az új szolgáltatás miatt 2009-től várhatóan két-három új munkatárssal bővül majd.

Mariánovich Félix elmondása szerint a platform lényege, hogy videó, illetve interakció használatára nyújt lehetőséget a kreatívon belül, amit jól lehet mérni az adserverben. A méréshez nem szükséges további flash fejlesztés és szinte minden felhasználói aktivitás mérhető, és felügyelhető a rendszeren belül. Ez a kitalálók szerint azért lényeges, mert szerintük nem kizárólag a kattintás számít, ugyanolyan jelentősége lehet az interakciónak is, ha az eljuttatni kívánt információ meg tud jelenni a kreatívon belül is, anélkül, hogy a felhasználónak el kellene hagynia az oldalt, amelyet éppen nézett.

A rendszer működéséről a cég egyik londoni munkatársa tartott prezentációt az ab&c Target október végi rendezvényén, amelyről a Rabbit blogon részletes ismertetés olvasható.
 

Csuday Gábor

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés