hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új tulajdonos és megbízó az ab&c Targetnél

Több hónapos tárgyalás után eladták az ab&c Target online kereskedőházat. A cég közben bővítette portfolióját is: már nemcsak a Microsoft Advertising Solutions, hanem az Eyeblaster online kampánymenedzselő és -tervező magyarországi képviselője is.
hirdetés

Különösebb hírverés nélkül, e-mailben értesítette az üzleti partnereket  a cég ügyvezetője, Mariánovich Félix, hogy az ab&c Target új tulajdonoshoz került. A szerkesztőségünkhöz került levélben a cég ügyvezetője tudatta, hogy a korábbi tulajdonos, a Dr. Kapusi Miklós ügyvédi iroda egy szingapúri bejegyzésű kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó cégnek, a Walters Media Ltd.-nek adta el a céget. Mint azt Mariánovich Félix-től megtudtuk, a szingapúri cégnek ez az első európai befektetése.


Az ügyben megkerestük Dr. Kapusi Miklóst is, hogy az eladás körülményeiről kérdezzük, de szűkszavúan csak annyit mondott, hogy amit a témával kapcsolatban a sajtóval meg kívánt osztani, az már megjelent a Kreatív korábbi cikkében, és ezzel részéről az ügyet lezártnak tekinti. Az adásvétel összegére vonatkozó kérdésünkre azt válaszolta, hogy „a megállapodás részleteit a felek üzleti titokként kezelik."

Új év, új szolgáltatás
Szintén a fent említett levélben tudatta az ab&c Target, hogy elnyerték az Eyeblaster kampánymenedzselő, -tervező rendszer képviseletét. Az Eyeblaster a világ egyik vezető online hirdetés kiszolgálója, amely 27 országban van jelen, és amelynek szolgáltatásait több mint 2500 ügynökség használja világszerte. A magyarországi iroda felállítása folyamatban van, így a magyar nyelvű támogatás is elérhetővé válik, amivel egyre inkább erősödik a külföldi adserverek jelenléte a magyar piacon. Az ab&c Target irodája az új szolgáltatás miatt 2009-től várhatóan két-három új munkatárssal bővül majd.

Mariánovich Félix elmondása szerint a platform lényege, hogy videó, illetve interakció használatára nyújt lehetőséget a kreatívon belül, amit jól lehet mérni az adserverben. A méréshez nem szükséges további flash fejlesztés és szinte minden felhasználói aktivitás mérhető, és felügyelhető a rendszeren belül. Ez a kitalálók szerint azért lényeges, mert szerintük nem kizárólag a kattintás számít, ugyanolyan jelentősége lehet az interakciónak is, ha az eljuttatni kívánt információ meg tud jelenni a kreatívon belül is, anélkül, hogy a felhasználónak el kellene hagynia az oldalt, amelyet éppen nézett.

A rendszer működéséről a cég egyik londoni munkatársa tartott prezentációt az ab&c Target október végi rendezvényén, amelyről a Rabbit blogon részletes ismertetés olvasható.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A magunk részéről nem hallgatjuk agyon, viszont vannak más témák/ügyek is, amikkel foglalkoznunk kell....

üdv, CsG.
#
majd jól agyonhallgatjuk ezt is...
#
Hány napja nem tudjuk, hogy kiféle, miféle cég ez a bizonyos Walters Media Ltd.?
URL-t tud valaki? Egy médiacégnek biztosan van website-ja.
Tulajdonosok, menedzsment? Központi iroda címe?

Méltatlanul süllyed el ez a topic, ami csak annak jó, aki esetleg negatívan érintett az ügyben. Vannak ilyenek? Nincsenek?
#
Egészen pontosan már fel is tettük ezeket a kérdéseket…

Ahogy a cikkekből is kiderül, az érintett ügyvédi iroda vezetője nem volt túl bőbeszédű, elzárkózott minden kérdés megválaszolása elöl. Ami dokumentumokból,
cégbírósági papírokból megtudható volt, az le van írva.

Vegyes megítélésű, hogy egy ügyvédi iroda céget birtokol, mint ahogy az is, hogy egy vállalkozás offshore cégnek történő eladása milyen üzenetet hordoz...

A következtetéseket szerintem mindenki maga vonja le, én a magam részéről nem minősíthetem a lépést, azt ebben az esetben meg kell, hogy hagyjam a kommentezőknek…

csg

#
Teljesen jogos kérdések. Feltesszük őket.

ba
#
A cikk további kérdéseket vet fel egy már megpiszkált, de fel nem tárt témában:

Vajon miért alapít egy ügyvéd/ügyvédi iroda online media sales house-t?
Honnan jön az ötlet? Hirtelen ebbe kívánt befektetni? Vagy a valódi tulajdonos létét nem akarták felfedni (de miért is?) és az erre klasszikus megoldást alkalmazták?
Mennyire cáfol ez rá a piacon keringő pletykákra vagy éppen mennyire erősíti fel azokat?
Egy ilyen prosperatív cégen ilyen rövid idő után miért ad túl a tulajdonos?
És ki az a titokzatos vásárló, aki az interneten egyszerűen fellelhetetlen?
"szingapúri bejegyzésű kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó cég, a Walters Media Ltd."

Próbáljuk együtt, hátha valaki megtalálja!
A helyes megfejtők igyen kattinthatnak az év végéig (:
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés