hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügyfelek a Hill & Knowlton-nál

A Hill & Knowlton lett a szeptemberben startoló Disney csatorna bevezető kampányának pr-ügynöksége. Még két új ügyfelet szereztek a nyáron.
hirdetés

Ahogy Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában, úgy Magyarországon is a Hill & Knowlton lett a szeptember 19-én induló Disney Channel pr-ügynöksége. A hálózat regionális szintű tenderen nyerte el a Jetix átkeresztelésével létrejövő gyermekcsatorna klasszikus pr-feladatait, úgy mint a sajtókapcsolatok és –megjelenések koordinálását, sajtótájékoztató szervezését.

Mint Gerhát-Molnár Irina, az adó magyarországi képviselője elmondta, a Jetixnek korábban nem volt pr-ügynöksége, a pr-t házon belül végezte, és a marketing-, rendezvény-, valamint egyéb kommunikációs feladatokat továbbra is házon belül tartja. A nyilvánosság előtt történő bemutatkozást szeptember 19-én, a Nők Lapja Egészségszűrő Napon ennek megfelelően szintén házon belül szervezi a csatorna, a szakmai partnereknek rendezett bevezető partyra azonban a Createam rendezvényszervező ügynökséget kérte fel.

A Disney mellett a Hill & Knowlton hazai irodája további két új ügyfelet szerzett a nyáron. Az ügynökség készíti a Hungexpo Hó-Show és Spa & Wellness kiállításokhoz kapcsolódó pr-kampányát, sajtó- és marketingkommunikációs elemekkel, mint például egy jéghegy építésével. A Kreatív Online azon kérdésére, hogy az ügynökséget milyen úton választotta ki a Hungexpo, a cég nem kívánt felvilágosítást adni, de úgy tudjuk, a kampány pr-feladatait a Hill & Knowlton több ügynökség közül nyerte el.

A fentieken túl az ügynökség a Tchibo-tól is kapott megbízást a cég 60 éves jubileuma alkalmából szervezett „Együtt az óvodákért" promóciós pr-kampányra. A feladatokat a Hill & Knowlton meghívásos tenderen nyerte el. A másik két meghívott ügynökség a Cafe PR és a Lewis PR volt, ez utóbbi a Tchibo állandó pr-ügynökségi partnere, amely továbbra is a Tchibo üzletek pr-támogatását és általános céges pr-t végez a számukra. A Hill & Knowlton megbízása 2009 szeptemberétől 2010 január végéig terjedő időszakra szól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés