hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügyfelek a Maximize-nál

Új ügyfeleket szerzett és korábbiakat megtartott az idén ötéves, a szakmai szövetségekbe idén belépett Maximize.
hirdetés

Tenderen választott új média tervező-vásárló ügynökséget határozatlan időre a Generali-Providencia Biztosító. A kétfordulós folyamat végén a Maximize ajánlata és koncepciója bizonyult a legjobbnak. A Generali korábbi ügynöksége az IMG volt és információink szerint a tenderre meghívták még a Mediaedge:CIA-t is.

Két másik, nemrég lezajlott médiatenderen is a Maximize győzött. Egyrészt sikerült megtartani a CIB Bankot, amely év elején szintén tendert hirdetett, valamint hasonlóan döntött a National Geographic Channel is, aki viszont az idei évtől dolgozik először az ügynökséggel. Felkérés alapján dolgozik még szintén 2009-es év elejétől a céggel a Sodexo és a Fővárosi Állat- és Növénykert.

Idén tavasszal öt éves születésnapját ünneplő Maximize nemrég lépett be a két legfontosabb szakmai szervezetbe a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségébe és a Magyar Reklámszövetségbe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés