hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügynökséget alapított a HPS

Stratégiai márkaépítéssel foglalkozó ügynökséget indított a HPS. A Frank névre keresztelt ügynökséget Váradi Miklós és Vekkel László irányítja majd.
hirdetés

Hosszútávú stratégiai márkaépítésre alapított ügynökségét a HPS Group.  A Frank Budapest két vezetője Váradi Miklós és Vekkel László lesznek.

Az ügynökség indítását azzal indokolják, hogy a HPS rövid- és középtávú kampányok kidolgozására rendezkedett be, miközben az utóbbi időszakban megszaporodtak a több éves együttműködést igénylő feladataik.

Vekkel mint a HPS kreatívigazgatója az új ügynökségben is ugyanezt a pozíciót foglalja el. Váradi Miklós a stratégiai feladatokért felel majd. A szakember az Ogilvytől érkezett, korábban dolgozott a Publicisnél és a

McCann Ericksonnál is. Ezen kívül a Janus Pannonius Tudományegyetemen tanít.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés