hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügynökséggel dolgozik a Viasat3

A tíz meghívott ügynökség közül hatan nyújtottak be pályázatot a Viasat3 kommunikációs tenderére. A nyertes már dolgozott korábban a médiaszektorban.

hirdetés

Tízéves márkakampány és egy új, saját gyártású sorozat népszerűsítésének terveivel a Y&R nyerte a Viasat3 márka-, és programmingkommunikációjára kiírt meghívásos pályázatát. Az ügynökség rendelkezik médiatapasztalatokkal, hiszen korábban az M1 és a Blikk márkákat gondozta.

A megbízás határozatlan időre szól. A júliusban indult pályázatra tíz ügynökséget hívott meg a csatorna, ezek közül végül hatan nyújtottak be ajánlatot. Aczél László, a Y&R ügyvezető igazgatója a tendernyerés kapcsán úgy nyilatkozott, hogy szeretnének hozzájárulni ahhoz, hogy a Viasat3 belátható időn belül utolérje a két nagy kereskedelmi adót.

A Y&R a tízéves márkakampány mellett az Álomépítők című produkció népszerűsítését végzi majd. A saját készítésű sorozatban nehézsorsú családok kapnak lehetőséget az újrakezdésre. A műsor készítői az egész országot bejárva kerestek olyanokat, akiknek valóban jól jön a segítség, mert vagy az árvíz tette lakhatatlanná az otthonukat, vagy csalók áldozatává válva veszítették el lakásukat. A tervező csapat szakemberei azon dolgoznak, hogy olyan otthont teremtsenek a műsorban szereplők számára, amely praktikus, egyedi és megfelel az adott család igényeinek.

„A nézők amellett, hogy valós, megható történeteknek lehetnek tanúi, hasznos tippeket kapnak házépítéshez, és különböző trükköket leshetnek el a belső terek kialakításához” – fogalmaz a Viasat3.

A Viasat3 korábbi ügynöksége a Laboratory Ideas volt.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés