hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új virtuális mobilszolgáltató a magyar piacon

A Vodafone hálózatát használva kínálnak mobilinternet-előfizetést a Btel és a Netfone távközlési vállalatok. Utóbbi virtuális mobilszolgáltatóként mutatkozik be, alighanem jön majd a mobiltelefon is.

hirdetés

Alig, hogy a Telenor bejelentette, hogy Red Bull Mobile néven közös márkát indított, a telekommunikációs piacon most a Vodafone kötött a Btel és a Netfone távközlési cégekkel megállapodást ügyfelei mobilinternetes hozzáférésére. Míg előző cég üzleti ügyfeleinek többletszolgáltatásként kínálja a mobilinternetet, addig a Netfone MVNO-ként (virtuális mobilszolgáltatóként) jelenik meg a piacon.

A távközlési szolgáltatásokat nyújtó Netfone több kábelszolgáltató cégnek nyújt műszaki hátteret, és rajtuk keresztül értékesíti a mobilnetes csomagokat is. Ezek a cégek nem a Netfone nevén értékesítik a mobilnetet, hanem saját márkanevükön, saját díjcsomagokban.

Elsőként a Drávanet ügyfelei fizethetnek elő a Netfone-féle mobilnetre, náluk a legolcsóbb, Vivafone nevű csomag havi 1 GB adatforgalommal bruttó 2000 forint, míg a legdrágább lehetőség havi 8 GB forgalommal, hűségszerződés nélkül 7125 forint. A cég sajtóközleménye szerint szeptemberig további 8-10 kábeltévés szolgáltatóval tervezi az indulást.

Hogy a mobilinternet előfizetések mellett hogyan lehet virtuális mobilszolgáltatóként értelmezni a Netfone-t, arról a cég sajtóközleményében sejtelmesen annyit írnak: „A mobilinternet csupán az első állomás, a következő hónapokban újabb szolgáltatások várhatóak mind a mobilitás, mind innovatív televíziós és távközlési technológiák kapcsán.” Szerettük volna a vállalattól megtudni, hogy ezekben a tervekben ténylegesen szerepel-e a mobiltelefon-szolgáltatás is. Borisz Ágnes, a vállalat sajtószóvivője azonban erre a kérdésünkre nem kívánt reagálni.
 
A Vodafone sajtóközleménye szerint e cégek segítségével félmillió háztartáshoz juthat el a mobilinternet. A Btel és a Netfone szolgáltatása mögött merőben más az üzleti modell, mint a tavaly év végén elindított Postafon esetében.

A Postafon ugyanis egy márkázott Vodafone előfizetés (lényegében a Red Bull Mobile is), ezzel szemben a Bnet és a Netfone nagykereskedelmi szerződést kötött a mobilszolgáltatóval. Nem a Vodafone, hanem két partnere áll szerződéses kapcsolatban az ügyféllel, és ők szabadon, a piaci igényeknek és üzleti stratégiájuknak megfelelően alakíthatják ki díjcsomagjaikat. A Vodafone arra számít, hogy partnereivel könnyebben elérhet új ügyfeleket.

(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés