hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb aranyérem a Weber Shandwicknek

Globális ügynökségeket díjazott a PRWeek szaklap az utóbbi egy évben felmutatott teljesítményük alapján. Az aranyérmet a Weber Shandwick kapta, a Café PR friss partnere, a Fleishman-Hillard ezüstérmes lett.
hirdetés

24 globális hálózat 2008 augusztusa és 2009 júliusa között, azaz a válság első időszakában elért teljesítményét értékelte a PRWeek szaklap idén először. Az értékelésben a zsűri olyan szempontok alapján mérlegelt, mint az ügyfélkapcsolatok, a nemzetközi hálózaton belüli együttműködés, a külső megítélés és az üzletfejlesztési hatékonyság. Ezek alapján került a lista élére a Weber Shandwick, amely májusban már a The Holmes Report szaklap által támogatott Sabre Awards-on is megnyerte az év globális pr-ügynöksége díjat. Az ezüstérmet megosztva kapta az Omnicom csoporthoz tartozó, amerikai székhelyű Fleishman-Hillard, amely a napokban választotta magyarországi partneréül a Café PR-t, illetve a legnagyobb független pr-ügynökség, az Edelman. A bronzérmet a zsűri a WPP csoporthoz tartozó Ogilvy PR-nek és a Weber Shandwickhez hasonlóan az Interpublic csoportba tartozó GolinHarris-nek ítélte.

„Ez egy olyan év volt, amelyet jobb elfelejteni – kommentálta a felmérés eredményeit a PRWeek szerkesztője, Arun Sudhaman. – Ez az időszak ugyanis éppen egybeesik a válság kirobbanásával szinte az összes kulcsfontássú piacon.” Keith Hunt, az akvizíciós és fúziós tanácsadásra specializálódott nemzetközi ügynökség, a Results International ügyvezetője azt nyilatkozta a szaklapnak, ebben a helyzetben szinte csupán az egészségügyi pr és a CSR sikeres, amely azonban nem minden nagy ügynökségnek jön jól. A WPP például – amelynek tagjai közül így sem a Burson-Marsteller,  sem a Cohn & Wolfe, sem a Hill & Knowlton nem lett dobogós – a szakember szerint inkább a hagyományos pr-ben, FMCG-ben, márkakommunikációban és pénzügyi pr-ben erős. Az eredmények ebben a helyzetben tehát azt mutatják, a nagyság nem feltétlen elég a sikerhez – vonja le a következtetést Hunt.

A Weber Shandwick közép-kelet-európai régiójának ügyvezető igazgatója, Szűcs Ervin büszkén kommentálta az újabb nemzetközi sikert: „Ez a díj olyan elismerés, melyre nem csupán magyar irodaként, de a régió központjaként is büszkék lehetünk. Az általunk koordinált 15 ország nagyjából azonos feladatokkal szembesül, így az egyes piacok saját best practice megoldásaikkal rendkívül hatékonyan segíthetik egymást. Olyanok vagyunk, mint egy hatalmas, világméretű család, és rendkívül büszkék vagyunk a családtagokra” – írta az ügynökség közleményében.

(forrás: Kreatív Online, Pr Week)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés