hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb magyar fiatal a Boss Drumon

A Tonic szövegíróját, Balogh Beát is kiválasztotta a Golden Drum zsűrije a Boss Drum névre keresztelt megmérettetésre.

hirdetés

Balogh Beát, a Tonic szövegíróját kiválasztották a Boss Drumra. Ahogy arról korábban beszámoltunk, a Golden Drum a Publicis Worldwide-dal közösen indította el idén a Boss Drum Award-ot. A versenyre 30 év alatti kreatívokat vártak a szervezők a „New Europe” régióból, amelybe elsősorban a kelet-európai országok tartoznak.

Balogh Bea két és fél éve dolgozik kreatívként a Tonicnál, szövegírás, kreatívfolyamatok teljes koordinálása a feladata és ezen kívül a digitális média is hozzá tartozik.

A zsűri által kiválasztott jelentkezőket 4 csapatba osztják, akik október 3-án kapnak egy briefet a szervezőktől Porotorozban, az erre készített terveket pedig október 5-én prezentálhatják majd. A végső győztest a fesztivál záróünnepségén fogják bejelenteni, ők 5000 euróval lesznek gazdagabbak, a többi résztvevő pedig belépőt nyer a 2013-as fesztiválra.

Múlt héten beszámoltunk róla, hogy Bujdosó Bianka, az ACG social media divíziójának vezetője is részt vehet a versenyen.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés