hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb Ogilvy-shortlist New Yorkban

Újabb shortlistet gyűjtött be az Ogilvy a New York Festivalson. A Habitatnak készített Real Estate most az ENSZ különdíjáért folyó verseny döntőjébe került be.

hirdetés

Újabb shortlistet gyűjtött be az Ogilvy a New York Festivalson. A Habitatnak készített Real Estate most az ENSZ különdíjáért folyó verseny döntőjébe került be.

Mint azt a múlt héten megírtuk, az Ogilvy ezzel a munkával már döntőbe jutott az online társadalmi célú hirdetések kategóriában a DDB Amnesty Internationalnek készített Slow Download munkájával együtt.

A mostani shortlisttel együtt már négy magyar döntős is van New Yorkban, mivel a DDB a Porsche Hungáriának készített Volkswagen Caddy hirdetése is shortlistes.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés