hirdetés
hirdetés

Újabb őszi online-kuponakció

2010-09-07

Kinyomtatható online kuponokkal vásárolhatnak olcsóbban a hétvégén több plázában az érdeklődők. Az online kuponozásra már az FMCG szektorban is van példa.

Ruházati termékekre, sportcikkekre, illatszerekre és egyéb használati eszközökre épül a Napiakciok.hu Őszi Iskolakezdési Kupon Napok elnevezésű kampánya, melyet idén ötödik alakalommal rendeznek meg négy bevásárlóközpont (három Árkád és egy debreceni pláza) részvételével, továbbá részt vesznek benne a Hervis, a C&A és a Jeans Club egységei is.

Az online kuponakció idején 20-30, vagy 40 százalékos kedvezménnyel juthatnak hozzá a vásárlók a szükséges cikkekhez, többek között az Adidas, a Mustang, J. Press, Budmil, Retro, Saxo vagy a Puma márkák közül válogatva. A ruházati cikkek mellett telefon-kiegészítőkhöz, elektronikai cikkekhez, szépségápolási szerekhez is olcsóbban lehet hozzájutni, de kávézók és éttermek is kínálnak kedvezményeket az online kuponok fejében, melyeket a vásárlóknak maguknak kell kinyomtatniuk.

Magyarországon elsősorban ruházati cikkekre, illatszerekre és könyvekre bocsátanak ki akciós bónokat a kereskedők, az FMCG szektorban ez eddig kevésbé volt jellemző. Először a Cora fóti áruházában futott FMCG termékekkel online kuponkampány, melyet az országban jelenlévő hét egységéből négyben augusztus végén és szeptember elején megismételtek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés