hirdetés
hirdetés

Újabb ügynökségek csatlakoztak a MAKSZ-hoz

2008-10-10
Két BTL és egy klasszikus reklámügynökség is belépett a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) tagjai közé. A szakmai szervezet szerint a bővítés nem áll meg, többen jelezték csatlakozási szándékukat.

A Human Telex és a Sensation is csatlakozott a MAKSZ-hoz, így a BTL szekció jelenleg 14 tagügynökséggel rendelkezik. Az ATL szekció taglétszáma a Republic Advertising & Branding csatlakozásával 21-re nőtt.  A MAKSZ közleménye szerint a bővítés nem áll meg, mert több ügynökség jelezte, hogy szeretnének csatlakozni a szövetséghez.

"Azért léptünk be, mert úgy látom, hogy a jelenlegi piaci viszonyok és Magyarország gazdasági és morális mélyrepülése minden területen érezteti, vagy pillanatokon belül éreztetni fogja a hatását és ilyen körülmények között fontos, hogy az azonos piaci szegmensben lévő vezető cégek egyeztessék az álláspontjaikat, tapasztalataikat" - fogalmazott Orosz Pál, a Human Telex ügyvezető igazgatója.

"A tagság tevékeny munkát is jelent majd nekünk, mert hiszünk abban, hogy egy ilyen szervezet célja az, hogy a tagok a közös gondolkodásból profitáljanak" - vázolta a szövetséggel kapcsolatos elképzeléseit S. Nagy Veronika, a Sensation ügyfélkapcsolati vezetője.

"Büszkék vagyunk arra, hogy elnyertük a felvételt és tagként mi is az ország meghatározó ügynökségei közé tartozhatunk, ezzel is még több okot adva ügyfeleinknek a belénk fektetett bizalomra" - mondta Barna Tamás, a Republic ügyvezető igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés