hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb ügynökségi megbízás a Tescótól

A kreatívügynökségi váltás után a Tesco ruházati márkái is új ügynökségi partnerrel kezdték az évet. A médiafeladatokra tenderen választottak ügynökséget.
hirdetés

Mint arról korábban már beszámoltunk, a Tescónál több új ügynökségi megbízás született, a Hammer után a McCann Erikson a vállalat kreatívügynöksége, a Corporate Responsibility (CR)- és a pr-feladatokat pedig a B&P CSR management és a NetAktív konzorciuma intézi.

A Tesco a ruhamárkák hirdetéseinek médiatervezését és –vásárlását idén új ügynökségre bízta, a Hammer után a Panmedia Westernre.

A tenderen kiválasztott Panmedia a határozatlan idejű együttműködést megkezdte és dolgozott az F&F és a Cherokee márkák tavaszi kampányán.

A Panmedia korábban már dolgozott a Tescónak.


 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés