hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vélemény

Ujjagyúság

Mit mutat a baleseti statisztika? Miért demagóg a törvény? Mire használják az okos kis buksijukat a képviselők? Kaszás György véleménye a közutak mellett elhelyezett reklámtáblák betiltásáról.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (8 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Kedves Csongy!

A lényeget illetően egyről beszélünk. Ha valóban a félelmeink igazolódnak (azaz megint lesznek "egyenlőbbek", más szóval az ijedelemtől felröppenő "verebek"
ugyanarra a villanydrótra ülnek vissza, csak esetleg más sorrendben), akkor azonban mégis azt kell mondanom, nem a totális tiltás a valódi megoldás, hanem a korrekt
szabályozás és bátor betartatás! Mert ahhoz kell igazi bátorság, hogy valaki vállalja nyíltan a meghozott (akár már létetző és jó!) szabályok betartatását: az
egyenlő mércével mérést, és az azon alapuló pártatlan szankcionálását az "esetleg eltévelyedőknek"!

Ha ez nem áll össze, akkor marad, ami volt (van): a legrosszabbul az jár, aki a villanydrótok alatt kószál jóhiszeműen - reá hullik ugyanis minden "verébpiszok". És a
végén ő lesz büdös és nevetség tárgya!

Szóval egyetértek: ne legyen igazunk! És akkor van esély egy közterületi reklámszakmára (is)
válasza hozzászólásához
#
Kedves Laci!

Tisztelettel megkérdezném, hogy a "kulturált közterületi reklámozás" alapjait nem úgy lehet majd letenni, ha a kicsontozott, felszántott és sóval behintett régi
helyére (amit egyébként soha nem lehetett volna kiírtani törvényes eszközökkel, ha nincs ez vagy egy ehhez hasonló törvény!) építjük/építik majd fel azt?
Félek tőle, hogy tudat alatt megírtad az egész történet hátterét. Azért félek, mert valószínűleg ennek megint nem a verseny, a pozitív tenni akarás lesz az
előrevivője, hanem a mutyi, az urambátyám, az INKORREKTSÉG.
Egyáltalán nem csodálkoznék, ha fél év múlva (vagy épp a mostani "tiltakozásoknak engedve") megjelenne a kivétel lehetősége, melynek megvalósítóját történetesen
meghívásos tenderen választanák majd ki. A történet folytatását azt hiszem már mindannyian megtapasztalhattuk a közeli és kissé távolabbi, no meg a teljesen távoli
múltban.
1984
ne legyen igazam!
#
Kösz lebowsky! Csak reménykedtem abban, hogy néha elolvassák a gondolataimat. Lassan össze kéne állni az "egyértékrendűeknek" (kor nem számít és nem is akadály...)
nem gondoljátok?.
Én továbbra is hiszek abban, hogy azok, akik összetartoznak keresik egymást, előbb-utóbb "meglátják" egymást, és azután törvényszerű, hogy együtt menjenek tovább.
Ők csak egy csapatban tudnak valódi értékeket teremteni. (Van még pár "lenintlátott" kollégám, akikkel bármikor összeállnék, mert tudom, hogy tudják, hogy együtt
bármit, tehát mindent tudunk! (Szerintem még akár törvényekhez előkészítő javaslatokat is, megfontoltan, és szakmai alapon - puszta szakmaszereteből és
törvénytiszteletből.
(Jut erről eszembe! Találkozzunk holnap Niklai Péter búcsúztatóján! kísérjük el, hogy velünk maradjon...)
#
Jó írás, mint már annyiszor, és megint egy élvezhető és igaz komment Csótilacitól, mint már annyiszor. :)
#
Gyuri, én is csak gratulálni tudok, ez is remek írás. És igaz is.
Véleményem szerint Dulin cihológus nem is mer vezetni, mert túl sokáig tart míg felfogja, mit lát a táblán.

Viccet félre téve: nem arról volt szó, hogy mostantól gazdaság ÉLÉNKÍTÉS fog történni? mert kedves parlamentben melegedők, ez a döntés nem az!
#
Gyuri! Mint mindig - fején a szöget! Profi vagy, értesz hozzá, és ráadásul nagyon jól írsz! Így aztán óvakodnék itt bármit bő lére eresztve (mint az szokásom...)
hozzátódítani, csak annyit mondok, Veled vagyok!
(Az a baj, hogy mi, akik még "láttuk Lenint", mert együtt "törtük az utat" (pioneer movement), bizony láttunk már karón varjút is, nem egyet! Annyi mindent láttunk, hogy
már csak jól tudunk látni - ez az öregkori "szemromlás" :) /Öreg a nénikéd!/)

PR-nek meg azt mondom: a "plakátrengeteg" valóban ronda, és a "rengetegség" okán talán a hatékonysága is elmarad az elméletileg benne rejlő lehetőségtől. Erre azonban
nem a "betiltás" a megfejtés! Elég lenne csupán a már eddig is meglévő szabályokat betartani, betartatni - és akkor kevesebb lenne, nem zavarnák egymást a
"plakátbokrok", és akár kulturált közterületi reklámozásról is beszélgethetnénk (vannak rá példák szerte a világban...). Szóval okosan és korrekt módon,
ráadásul KÖVETKEZETESEN kell szabályozni és nem tiltani. Ennek az az egyszerű záloga, hogy ne lehessenek "egyenlőbbek az egyenlők között". És ezügyben most nem kell
rutinból visszamutogatni a múltra, mert az igazi nagy kérdés az, hogy mit hoz a jövő?? Lesznek-é, vannak-é vajon új "egyenlőbbek", avagy végre tényleg egyenlőek
leszünk??!!
Ezért van igaza KGY-nak: mert ezzel a jogszabály módosítással tényleg ismét sikerült ügyesen elslisszanni a lényeg megoldása mellett!
#
Nekem nem fog hiányozni a plakátrengeteg. Egyrészt ronda, másrészt egyáltalán nem hatékony.
#
Ha a plakát célja a figyelem megragadása, akkor ezt nem a vezetés rovására teszi?
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés