hirdetés
hirdetés
hirdetés

A világ legjobb kreatívigazgatói

Idén is elkészítette a Prague International Advertising Festival az ügynökségi kreatívok rangsorát. A helyezések a legnevesebb reklámfesztiválok eredményei alapján állnak össze. Öt és fél magyart találhatunk a listán.

hirdetés

A Prague International Advertising Festival (PIAF) idén is elkészítette a kreatívigazgatók nagy rangsorát, amely a PIAFindYourself névre hallgat - a lista neve a beépített névkeresőre utal.

A rangsorolás az ADC Europe, Cannes Lions, D&AD, Golden Drum, Golden Hammer, Kiev International Advertising Festival, Loerie Awards, Moscow International Advertising Festival, Spikes Asia versenyek eredményei alapján készül. Lássuk az első tíz helyezettet:

  1. Mark Fitzloff és Susan Hoffman (Wieden+Kennedy)
  2. David Droga (Droga5)
  3. Adrian Botan (McCann Erickson CE) és Catalin Dobre (McCann Bucharest)
  4. Jason Bagley és Eric Baldwin (Wieden+Kennedy)
  5. Dinu Panescu (McCann Bucharest)
  6. Neil Haymann (Droga5)
  7. Luiz Sanchez (AlmapBBDO)
  8. Mark Bernath és Eric Quennoy (Wieden+Kennedy Amsterdam)
  9. Elvis Chau (JWT)
  10. Rojana Chuasakul (JWT)

Magyar vonatkozásban legelőkelőbb, 15. helyen Will Rust, az Ogilvy magyarországi és ukrajnai vezető kreatívigazgatója áll, őt budapesti kollégája, Benesch Ferenc követi a 29. helyen. Nyéki Attila (Akció 360) a 266., a White Rabbittől Bracsok István és Kovács Levente a 279. míg a DDB-s Tordai Péter a 300.

A PIAF összeállításáról még márciusban írtunk, akkor a magyar magyar kreatívigazgatók közül Tordai Péter és Tihanyi Péter (ACG) szerepelt a listán. A most közzétett lajtstromot az idén október 24-ig lezajlott versenyek alapján készítették el. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés