hirdetés
hirdetés

Újra Youtube-verseny Cannes-ban

2011-03-17

Good Work címmel ismét együttműködést jelentett be a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál és a YouTube. A projekt célja ezúttal, hogy jó ügy érdekében mozgósítsa a kreatívokat.

A YouTube és a Cannes Lions a Ralph kreatívügynökséggel együttműködésben hozta létre a Good Work YouTube-csatornát, amely nonprofit-szervezetektől érkező briefeket vonultat fel a világ minden tájáról. A cél, hogy a szervezetek segítséget kapjanak a kritikusnak tartott témákban a kreatív emberektől – akármilyen szakmában is dolgoznak. Azoknak, akik részt szeretnének venni a projektben, egy maximum egyperces reklámszpotot kell készíteniük az oldalon szereplő briefek valamelyike alapján.

A zsűri, amelynek elnöke Craig Davis, a Publicis Mojo vezető kreatívigazgatója és a márkák közösségi oldalaként funkcionáló Brandkarma alapítója lesz, a feltöltött videók közül shortlistet állít fel, és kiválasztja az öt legjobbat.

A győztes munkák készítői jutalmul részt vehetnek az idei, június 19. és 25. között zajló Cannes Lions reklámfesztiválon, ahol a Good Work szeminárium keretében vitatkozhatnak arról, hogyan segíthetnek választ adni a kreatív ötletek a legfontosabb társadalmi, gazdasági és környezeti kihívásokra.

A videók nevezési határideje május 9.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés