hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újra Youtube-verseny Cannes-ban

Good Work címmel ismét együttműködést jelentett be a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál és a YouTube. A projekt célja ezúttal, hogy jó ügy érdekében mozgósítsa a kreatívokat.

hirdetés

A YouTube és a Cannes Lions a Ralph kreatívügynökséggel együttműködésben hozta létre a Good Work YouTube-csatornát, amely nonprofit-szervezetektől érkező briefeket vonultat fel a világ minden tájáról. A cél, hogy a szervezetek segítséget kapjanak a kritikusnak tartott témákban a kreatív emberektől – akármilyen szakmában is dolgoznak. Azoknak, akik részt szeretnének venni a projektben, egy maximum egyperces reklámszpotot kell készíteniük az oldalon szereplő briefek valamelyike alapján.

A zsűri, amelynek elnöke Craig Davis, a Publicis Mojo vezető kreatívigazgatója és a márkák közösségi oldalaként funkcionáló Brandkarma alapítója lesz, a feltöltött videók közül shortlistet állít fel, és kiválasztja az öt legjobbat.

A győztes munkák készítői jutalmul részt vehetnek az idei, június 19. és 25. között zajló Cannes Lions reklámfesztiválon, ahol a Good Work szeminárium keretében vitatkozhatnak arról, hogyan segíthetnek választ adni a kreatív ötletek a legfontosabb társadalmi, gazdasági és környezeti kihívásokra.

A videók nevezési határideje május 9.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés