hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újrafelosztás és profitvadászat

Harmadik alkalommal gyűlnek össze a média- és reklámpiac megmondóemberei a Kreatív hívására, hogy megjósolják, hol és hogyan költik majd el a hirdetők a büdzséjüket a következő évben. Ha érdekli, akkor jöjjön el a Média2014 konferenciára Budapesten, a Westend Hiltonba december 12-én. Megéri!

hirdetés

Újrafelosztás és profitvadászat – mondja ennek a cikknek a címe, amit nem magunktól találtunk ki, hanem egyik előadónktól, a médiapiaci szereplőket bemutató White Reportot készítő Incze Kingától csentük el, aki ezen a címen tart majd előadást a konferencián arról, milyen kihívások előtt állnak a médiapiaci szereplők a következő évben. A témáról meghallgathatjuk majd magukat az ebben leginkább érintetteket is: a médiatulajdonosi kerekasztalban Lukács Csaba, a televíziós piacon érintett Atmedia, Szelei Szilárd, a közterületi Epamedia és Turi Árpád, a piacvezető országos rádió, a Class FM vezetői beszélgetnek majd arról, mire számítanak saját szegmensünkbe és a tágabb értelembe vett médiakörnyezetben 2014-ben.

Ahhoz, hogy megalapozottan beszélgethessünk a jövőről, érdemes végignézni, mi történt a közelmúltban és mi történik a jelenben. Ennek áttekintésében két kutató segít majd a résztvevőknek: elsőként Géczi Tamás, az Ipsos vezérigazgatója majd Rabcsánszki Laura, a Mediameter ügyfélkapcsolati igazgatója beszél majd arról, hogyan fogyaszt médiát a hazai közönség és kitérnek arra is, hogy milyen változások jósolhatók.

Hogy mindez mit jelent a hirdetői pénzek szempontjából, arról részben ügynökségi oldalról remélünk válaszokat: Bognár Tamás, a PanMedia, Szuromi Péter, az I.M.S., Soós Gergely, a Neo Interactive és Somlói Zsolt, a Mindshare médiaügynökségek vezetői arról beszélgetnek majd, hogy milyen változások várhatók a rajtuk keresztül érkező hirdetői költésekben, milyen médiaszegmensek jáhatnak jól és kiknek van félnivalója, és nem utolsó sorban, hogy hogyan hat majd mindez az ügynökségek piacára.

A kreatív decemberi médiakonferenciáin immáron hagyomány, hogy nem csak médiatulajdonosi és médiaügynökségi, de hirdetői oldalról is boncolgatjuk a médiapiaci kilátásokat. Évről évre különböző, hirdetői szempontból meghatározó szegmenseket járunk végig,

idén a telekommunikáció, a kereskedelem és a gyógyszeripar kerül sorra. Az elsőben Rózsa Iván a Telekomtól, Tóth András az Antenna Hungáriától és Záprel Zsolt a UPC képviseletében beszélget majd arról, hogy mit várnak a következő évre. Az egyik legaktívabb hirdetői szegmensnek tekinthető kereskedelmi szektort az online vásárlás egyik hazai nagyágyúja, a Shopline vezetője, Starcz Ákos mellett a hagyományos üzletek mellett idén az ekereskedelemben is erősítő Tesco (Iglódi- Csató Judit), illetve az egyik vezető étteremlánc, a Burger King (Makkay János) képviseli majd. A szintén kiemelt gyógyszerkommunikációs ipar hirdetői szerepvállalásáról az MSD (Badics Eszter) és a Richter mellett további meghatározó piaci szereplők vezetői beszélgetnek majd.

További részletes információk és jelentkezés itt >>> 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés