ÚMVP - közvéleménykutatás 150 millióért
2008. május 30. 09:53
Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Programhoz kapcsolódóan nemcsak médiafeladatokat ad az FVM Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézet (VKSZI), hanem közvéleménykutatásra szólót is. Az intézet a tenderen kiválasztott partnerrel nettó 100 és 150 millió forint közötti szerződést köt – derül ki a Tenders Electronic Daily (TED) honlapjáról.
Közvélemény-kutatási szolgáltatások, adatbázisok szűrése, adatbányászat, kommunikációs anyagok előtesztje, telefonos, gyorsított adatfelvételek lesz többek között a feladata annak az ügynökségnek, amely nyer a szaktanácsadási intézet tenderén.
A nyílt eljáráson négy évre szóló megbízást pályáztatnak meg, az együttműködésre pedig nettó 100 és 150 millió forint közötti összeget szánnak.
A tenderen az összességében legelőnyösebb ajánlatot benyújtó céget választják ki, a pedig jelentkezéseket július 11-ig várják.
Mint arról beszámoltunk, az uniós programhoz kapcsolódóan a VKSZI médiafeladatokra is eljárást hirdetett.
A nyílt eljáráson négy évre szóló megbízást pályáztatnak meg, az együttműködésre pedig nettó 100 és 150 millió forint közötti összeget szánnak.
A tenderen az összességében legelőnyösebb ajánlatot benyújtó céget választják ki, a pedig jelentkezéseket július 11-ig várják.
Mint arról beszámoltunk, az uniós programhoz kapcsolódóan a VKSZI médiafeladatokra is eljárást hirdetett.
(forrás:
Kreatív Online)