hirdetés
hirdetés
hirdetés

ÚMVP - közvéleménykutatás 150 millióért

Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Programhoz kapcsolódóan nemcsak médiafeladatokat ad az FVM Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézet (VKSZI), hanem közvéleménykutatásra szólót is. Az intézet a tenderen kiválasztott partnerrel nettó 100 és 150 millió forint közötti szerződést köt – derül ki a Tenders Electronic Daily (TED) honlapjáról.
hirdetés
Közvélemény-kutatási szolgáltatások, adatbázisok szűrése, adatbányászat, kommunikációs anyagok előtesztje, telefonos, gyorsított adatfelvételek lesz többek között a feladata annak az ügynökségnek, amely nyer a szaktanácsadási intézet tenderén.

A nyílt eljáráson négy évre szóló megbízást pályáztatnak meg, az együttműködésre pedig nettó 100 és 150 millió forint közötti összeget szánnak.

A tenderen az összességében legelőnyösebb ajánlatot benyújtó céget választják ki, a pedig  jelentkezéseket július 11-ig várják.

Mint arról beszámoltunk, az uniós programhoz kapcsolódóan a VKSZI médiafeladatokra is eljárást hirdetett.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés