hirdetés
hirdetés
hirdetés

Uno.hu, Juventus – újabb médiumokat hódít meg a valóság-üzlet

Az Uno.hu internetes portál és a Juventus Rádió is elindított közös együttműködésben valóságshow-ját.
hirdetés

A produkció eltér a kereskedelmi tévéken látható adásoktól, mivel emberek helyett állatok mindennapjait kísérhetik figyelemmel az érdeklődők. A csapatot élő hörcsögök, plüssállatok és egy hupikék törpike alkotják.

A Nagy Állat, kis- és plüssállat show folyamatosan nyomon követhető a nagyallat.uno.hu internetes címen, ahol a versenyzők életrajza mellett hírek, szavazás, fórum és webkamera teszi teljessé az élményt és az interaktivitást. A Webaudit a valóságshow elindulása óta átlagosan napi 20 ezer látogatót regisztrál a portálon. A Juventus pedig naponta reggel számol be az előző napi eseményekről.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés