hirdetés
hirdetés
hirdetés

UPC - rádiócsatornák kábeltévéseknek

Harminc digitális minőségű, tematikus zenei rádiócsatornával bővítette kábeltelevíziós szolgáltatását a UPC Magyarország. Ezek a rádiók nem a hagyományos adások digitális változatai, hanem műsorvezetők és reklám nélküli non-stop hangfolyamok.
hirdetés

A UPC új rádiós szolgáltatását azok vehetik igénybe, akiknek digitális kábeltévés előfizetésük van. Ők a digitális médiabox vevőkészülék és a távirányító segítségével a menüből, egy tematikus listából választhatják ki az adott stílus – ez lehet akár magyar népzene, pop-rock, komolyzene, jazz, techno, trance és chillout. A lejátszott zeneszámok és albumok címe, előadójának a neve folyamatosan megjeleníthető a tévéképernyőn, de a zenék nem csak a tévékészüléken hallgathatók, mert a médiaboxot erősítőhöz és hifi berendezésekhez is lehet csatlakoztatni.

A UPC által kínált rádiók nem a hagyományos adások digitalizált változatai, hanem tematikus hangfolyamok, amiket nem szakít meg sem műsorvezetői beszéd, sem pedig reklám.

A társaság korábban már elindította a közszolgálati Magyar Rádió (MR) három digitális változatú adását, ezek mellett vehetik most igénybe az előfizetők az új, tematikus rádiókat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés