hirdetés
hirdetés
hirdetés

UPC - rendezetlen szpotok

Spontán módon vették fel a UPC legújabb kampányának szpotjait, a reklámokban szereplő Szőke kapitány recepciósokkal beszélget. A tévéreklámokat ipari és rejtett kamerával rögzítették, a telefononbeszélgetések alapján készült rádiószpotok pedig vágatlanul kerülnek adásba.
hirdetés
A magyar csatornákat kínáló Hazai csomagot népszerűsíti a UPC termékbevezető kampánya, amelynek kreatívfeladatain ezúttal is a cég ügynöksége, a Laboratory Ideas dolgozott.

A kreatívok koncepciója a „rendezetlenség” volt, ugyanis a rádió és tévéreklámok nem előre megírt forgatókönyv alapján készültek el. A UPC-reklámokból korábbról már ismert Szőke kapitány azokkal a magyar tévécsatornákkal veszi fel a kapcsolatot telefonon, illetve személyesen, amelyek szerepelnek a UPC Hazai csomagjában.

A rádióhirdetésekben Szőke kapitány az egyes tévék központi számát hívja fel, ahol az illetékest keresi azért, hogy „elkészült a Hazai csomaggal” és szeretné ha ők is csatlakoznának. A recepcióssal történő beszélgetést rögzítették, amely vágatlanul kerül adásba. A tévéreklám már több eszközt igényelt, ugyanis ipari és rejtett kamerás felvétel látható Szőke kapitány Duna TV-beli látogatásáról.

Mint megtudtuk, a szpotokban szereplők utólag mind hozzájárultak a szerepléshez.

A „Szőke kapitány elintézte” fősorú hirdetések másfél hónapig futnak az RTL, az M1, a Duna, az ATV és egyéb kábelcsatornákon, valamint a helyi rádiókban. A médiatervezés és -vásárlás az MC Media feladata volt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés