hirdetés
hirdetés
hirdetés

UPC, AXN - díjaztak

Kiosztották a UPC és az AXN által meghirdetett rövidfilmfesztivál díjait. A beérkezett alkotásokat Andy Vajna producer, Török Ferenc és Pálfi György rendezők zsűrizték.
hirdetés
Gergely Zoltán nyerte Szupermosás című rövidfilmjével az első UPC-AXN Filmfesztivált, így ő viheti haza a 10 ezer eurós fődíját, és utazhat Hollywoodba, a Sony stúdióiba. Komjáti Ferenc Találtfilm című alkotása lett a második, míg Kreiner Tamás 15 perc hírnév című kisfilmje érdemelte ki a harmadik helyezést.

Mint arról már beszámoltunk, a tavasszal kiírt pályázatra bárki beküldhette digitális formátumban készített, egy és hét perc közötti kisfilmjét. A pályázaton témabeli, vagy más tartalmi megkötés nem volt. A versenyre összesen 160 pályamű érkezett.

A zsűri szerint az a film nyert, amelyik legeredetibb módon, mégis hatásosan elkapott egy különös atmoszférát. „A Szupermosás nem akart pár percben egy teljes játékfilmet elmesélni, viszont amit vállalt, azt hibátlanul teljesítette.” - nyilatkozta Török Ferenc a nyertes alkotásról.

A díjazott, Gergely Zoltán író és rendező, tavaly fejezte be a Színház és Filmművészeti Egyetem forgatókönyvíró szakát, jelenleg diplomamunkáján dolgozik, forgatókönyveket, reklámokat ír és rendez.

A kisfilmek szeptember 10-étől a upc-axnfilmfestival.hu és a videogizmo.hu oldalakon  megtekinthetőek, és a nézők szavazhatnak a nekik tetsző alkotásokra.

Az AXN tervezi, hogy hasonló rövidfilm-pályázatot jövőre is kiír, és nem csupán hazánkban, de a közép-európai régió más országaiban is.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés