hirdetés
hirdetés
hirdetés

UPC Direct - játszik

A UPC Direct a tavaszi csatornabővítés után, most interaktív video-játékokkal és házimozi hangzással rukkolt elő.
hirdetés

A UPC Direct a digitális televíziós programcsomag előfizetőinek a tévéképernyőn, távirányító segítségével játszható számítógépes videojátékokat kínál. A UPC Direct Családi csomagjának részét képező díjmentes szolgáltatásként jelenleg három ügyességi és logikai videojáték közül választhatnak a fogyasztók. A játékszolgáltatás az Elektronikus Műsorújság (EPG) új főmenüjéből elérhető el. A játékokat a UPC-csoporthoz tartozó Chellomedia vállalat Chellomedia Interactive Services üzletága fejlesztette ki.

A társaság házimozi minőségű hanghatással jelentkezett: az 5.1 csatornás Dolby Digital rendszerű DVD-hangminőségű filmeket elsőként azoknak a UPC Direct előfizetőknek kínálja a cég, akik a UPC által biztosított, újabb típusú digitális műholdvevő készülékkel rendelkeznek. Mint megtudtuk: a UPC nem kommunikálja reklámkampánnyal az új szolgáltatásokat.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés