hirdetés
hirdetés

USP - új médiaoptimalizáló cég alakult

2008-07-23
A helyi médiumokra szakosodott, médiatervezéssel és médiavásárlással foglalkozó, független optimalizáló cég alakult USP néven.

Megyei lapokkal, helyi rádiókkal, és regionális tematikájú portálokkal vette fel a kapcsolatot az USP médiaoptimalizáló cég, amelyet áprilisban alapított Vajdics Ádám, a Rádió 1 volt ügyfélkapcsolati vezetője.

Vajdics Ádám, a cég tulajdonosa és ügyvezető igazgatója a tárgyalási szakaszban lévő megállapodások miatt azt nem mondta el kik az új cég legfontosabb ügyfelei, azt azonban kiemelte, hogy elsődleges ügyfeleikként a médiaügynökségek mellett a direkt megbízókra számítanak.

Vajdics úgy látja, hogy a médiaügynökségek feladatai megsokszorozódtak, és a tervezés is bonyolultabbá vált a korábbiakhoz képest. „A médiaügynökség kap egy brief-et a megbízótól, ami jó esetben néhány megyét érint. A kapcsolatfelvétel a helyi médiumokkal viszont hosszadalmas és időigényes lehet" – fogalmazott.

A szakember úgy véli, hogy ha a médiatortán a lokális költéseket növelni tudják, akkor nagyobb kedvezményeket kaphatnak majd a helyi médiatulajdonosoktól.

Az áprilisban alakult cég jelenleg hat főt foglalkoztat. Vajdics a cég első lezárt éves forgalmát 200 millió forint körül várja, amit reális célnak tart.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés