hirdetés
hirdetés
hirdetés

USP - új médiaoptimalizáló cég alakult

A helyi médiumokra szakosodott, médiatervezéssel és médiavásárlással foglalkozó, független optimalizáló cég alakult USP néven.
hirdetés

Megyei lapokkal, helyi rádiókkal, és regionális tematikájú portálokkal vette fel a kapcsolatot az USP médiaoptimalizáló cég, amelyet áprilisban alapított Vajdics Ádám, a Rádió 1 volt ügyfélkapcsolati vezetője.

Vajdics Ádám, a cég tulajdonosa és ügyvezető igazgatója a tárgyalási szakaszban lévő megállapodások miatt azt nem mondta el kik az új cég legfontosabb ügyfelei, azt azonban kiemelte, hogy elsődleges ügyfeleikként a médiaügynökségek mellett a direkt megbízókra számítanak.

Vajdics úgy látja, hogy a médiaügynökségek feladatai megsokszorozódtak, és a tervezés is bonyolultabbá vált a korábbiakhoz képest. „A médiaügynökség kap egy brief-et a megbízótól, ami jó esetben néhány megyét érint. A kapcsolatfelvétel a helyi médiumokkal viszont hosszadalmas és időigényes lehet" – fogalmazott.

A szakember úgy véli, hogy ha a médiatortán a lokális költéseket növelni tudják, akkor nagyobb kedvezményeket kaphatnak majd a helyi médiatulajdonosoktól.

Az áprilisban alakult cég jelenleg hat főt foglalkoztat. Vajdics a cég első lezárt éves forgalmát 200 millió forint körül várja, amit reális célnak tart.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés