hirdetés
hirdetés
hirdetés

Utolérte a Facebook az Iwiwet

A Google Trends adatai szerint mindkét közösségi szájtot nagyjából egymillió magyar használja naponta, és úgy tűnik, a Facebook növekedése nem áll meg itt.

hirdetés

A Webisztán blog folyamatosan rajta tartja a szemét a két közösségi szájt versengésén, így elsőként számolhatott be arról, hogy a Facebook felhasználószámban utolérte itthon az Iwiwet, legalábbis a Google Trends adatai szerint. A Trends eredményei többek között a Google-keresések és a Google Analytics adatai, fogyasztói panelek és külsős piackutatók segítségével állnak elő, pontos számokat nem ad, csak - ahogy neve is jelzi - tendenciákat. A két grafikon mindenesetre látványosan közeledik egymáshoz, az ábra az elmúlt harminc napot mutatja:

  Mindkét közösségi szájtnak tehát nagyjából egymillió magyar látogatója van naponta. A Webisztán emellett arra is felhívja a figyelmet, hogy hamarosan a Youtube és a Google.hu látogatottságát is megközelítheti a Facebook, melynek egyébként kétmillió magyar regisztráltja van.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés