hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vakokat támogat új ügynökségével a L’Occitane

Jótékonysági akcióval kezdődik a L’Occitane és az új, tenderen választott ügynökségének együttműködése. A cég célja a látássérültek támogatása.
hirdetés

Az Insomnia Reklámügynökség meghívásos tenderen nyerte el a natúrkozmetikumokat forgalmazó francia L'Occitane cég Magyarországra vonatkozó marketingkommunikációs feladatainak ellátását.

Az első közös munkájuk október 29-én a provence-i stand megnyitása és az ehhez kapcsolódó kommunikáció volt. A következő jelentős munkájuk december 11-e és 13-a között megrendezett jótékonysági akció volt.

Az „Illatvarázslat a Vakok Szövetségéért" karácsonyi promócióban Barabás Éva, Novák Péter műsorvezetők, Csomor Csilla, Schell Judit, Szabó Erika, Szabó Győző színészek, Kovács András Péter humorista, Kovács Ágnes és Kovács Katalin sportolók, valamint Palya Bea énekesnő segítettek.

A sztárok a Mammut 2-ben található L'Occitane üzletben árusítottak karácsonyi illatszercsomagokat, amik bevételének egy részét a francia cég a Vakok Szövetségének ajánlotta fel. A következő promóció tavasszal lesz a Vakok Intézetének belső udvarán „Illatok kertje” néven.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés