hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vakvezető kutyákat támogat a PHD

X-Faktor-sztárok, BKV-zás bekötött szemmel, kiállítás és vakvezető kutya kiképző iskola látogatása – komplex jótékonysági akcióval ünnepelte meg a PHD 21. születésnapját.

hirdetés

Speciális adománygyűjtéssel és jótékonysági eseménnyel ünnepelte globális szinten 21. születésnapját a PHD médiaügynökség. A Big Hug Day címen meghirdetett magyarországi akció a vakokat és gyengénlátókat helyezte fókuszba, és a vakvezető kutyák kiképzését támogatta. Az akció részeként múlt hét pénteken az ügynökség dolgozói, újságírók és az X-Faktorból Keresztes Ildikó mentor, valamint Vastag Tomi énekes a Láthatatlan Kiállítástól a csepeli kutyakiképző központba bekötött szemmel, egy vakvezető kutya segítségével BKV-ztak át, hogy átéljék a látássérültek mindennapos életének egy részét. A tömegközlekedés mellett a résztvevők egy vásárlás során is kipróbálhatták, milyen látás nélkül élni, és az akció része a folytatódó adománygyűjtés is. A Vaterán márciustól lehet licitálni különféle ajándékokért, az árverésen befolyt összeg a Kutyakiképző Központot támogatja.

Az akcióhoz a PHD-n túl csatlakozott, és így támogatást nyújtott a Magyar Vakok és Gyengénlátók Szövetsége Vakvezetőkutya-kiképző Iskolája számára számos kiadó és médium – az RTL Klub, a Metropol, a Marquard Media, az Axel Springer, a Viva, a Reader’s Digest, a Viasat 3, az Est Media Group és a Class FM – valamint több hirdető is. Ügynökségek közül a Dynamo, sales house-ok közül az Adaptive Media is támogatja az akciót. A kampány pr-feladatait pro bono alapon a Hill & Knowlton végzi.


Zebrán segítették az álarcos „világtalanokat”

Közben a Vakok és Gyengénlátók Közép-Magyarországi Regionális Egyesülete (VGYKE) arra hívta fel a figyelmet, hogy Budapesten alig találni hangjelzéses gyalogátkelőt, az itt élő vagy a városba érkező többezer vak és gyengénlátó ember számára ezért akár közvetlen életveszély is lehet a közlekedés.

Az egyesület a Móricz Zsigmond körtéren Kaszás Géza színész moderálásával szervezett akciót, az önkéntes vállalkozók arcát és szemét egy álarccal takarták el, akiket vak hostessek kísértek át a gyalogátkelő túloldalára.

A VGYKE a Budapesten és Pest megyében élő több mint hatezer vak és gyengénlátó személy érdekképviseletét látja el. Az egyesület kezdeményezése a Kézzel Látók című vándorkiállítás is, amelynek 3-dimenziós, plasztikus festményei kitapinthatóak, így a látók és nem látók számára egyaránt érezhetőek, élvezhetőek. A képeket a TBWA budapesti irodájában állították ki karácsonykor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés