hirdetés
hirdetés

Van, aki jól kezeli, ha nem ő áll az élen, van, aki rosszul

A 2017-es M+ Lista első helyezett ügynöksége az ACG lett. Így örültek ők, és a többi ügyfél és ügynökség az elismerésnek. Blaskó Nikolett alapító-ügyvezetővel interjút is készítettünk a listával behatóan foglalkozó január-februári lapszámunkban. A szakemberrel látványos új irodaházukban találkoztunk, ahol kutyák társaságában beszélgettünk a reklámszakma aktuális problémáiról, az ügyfelekhez és versenyekhez való hozzáállásukról, valamint arról, mi segített neki abban, hogy megtanuljon veszíteni.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!