hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Amíg a Central nyereséges, szerintem nem lesz gondunk”

A Central új stratégiájáról, a 24.hu új helyéről, árhírekről és a lengyelországi terjeszkedésről is beszélgettünk Varga Zoltánnal a Kreatív októberi címlapinterjújában.

hirdetés

„Minket a piac értékel. Ha az ember egy nyereséges, jó vállalatot vezet, akkor a legnagyobb a biztonság. Növekszik az árbevételünk, jó a kampányaink konverziója, tájékoztatunk, szórakoztatunk, és közben nem hozunk ki álhíreket” – pozicionálja a Central Médiacsoportot a tulajdonos-vezérigazgató Varga Zoltán a Kreatívnak adott, az októberi számban megjelent címlapinterjúban, miután azt kérdezzük, miről esik szó, amikor a miniszterelnök beszélgetni hívja.

Varga Zoltán (Fotó: Egry Tamás)
Varga Zoltán (Fotó: Egry Tamás)
A legnagyobb magyar tulajdonú független médiavállalat vezérével persze többnyire nem politikáról, hanem például a kiadó lengyelországi terjeszkedési terveiről beszélgettünk, és arról, hogyan lehet ennek a nemrég felvásárolt Nosalty a zászlóshajója.

Varga elmeséli, hogyan lett gasztró-női fókuszú a Central új stratégiája, miután az RTL Magyarországgal szőtt szövetkezési terveket elkaszálta az egy pillanatra hirtelen éberré vált Médiatanács/GVH, és hogy hogyan jelenthetnek előnyt a turbulens magyar médiapiacon szerzett tapasztalatok a külföldi médiabefektetőknek újabban szintén szúrosodó levegőjű Lengyelországban.

Beszélünk arról, hol van a 24.hu helye a folyamatosan átrendeződő magyar online hírpiacon, és lehet-e ez kereskedelmileg értelmes vállalás, valamint a tavasszal nyiló divatos-gasztrós-rendezvényes belvárosi Sociétéről és a szintén formálódó Károly körúti gasztropalotát is igyekszünk elhelyezni az üzletember portfóliójában. A teljes interjú az újságárusoknál múlt csütörtök óta kapható októberi számban olvasható!


Ezekben a Relay és Inmedio üzletekben találsz Kreatívot

A magazin nyár óta 1290 forint, ezért már jó sok újságosnál megtalálod. Ha egyik sincs közel és megrendelnéd postán, vagy előfizetnél magadnak vagy a cégednek, itt tudod megtenni!

Budapest: Allée, MOM, Mammut, Hegyvidék Központ, Aréna, Savoya Park, Campona, budaörsi Tesco, óbudai és soroksári Auchan, Váci utca, Városház utca, repülőtér T2

Batthyány tér HÉV, Deák tér, Kálvin tér, Ferenciek tere, Árpád híd, Örs vezér tere, Déli pályaudvar, Klinikák, Népliget, Nyugati pályaudvar, Lehel tér, Blaha Lujza tér, Ferenc körút megállók

Debrecen (Malompark, Tesco, Árkád, vasút), Győr (Árkád és Győr Plaza), Kecskemét (Március 15. utca), Komárom (Igmándi utca), Miskolc (Tesco, Auchan), Nagykanizsa (pláza), Nyíregyháza (Korzó), Orosháza (vásárcsarnok), Pécs (Árkád), Sopron (Széchenyi tér, Tesco), Szeged (Árkád), Székesfehérvár (Alba Plaza, Auchan), Szolnok (Volán üzletház), Szombathely (vásárcsarnok, vasútállomás), Tatabánya (Vértes Center), Veszprém (Kossuth utca, buszpályaudvar), Zalaegerszeg (Tesco, buszpályaudvar)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés