hirdetés
hirdetés
hirdetés

Várhegyi újra a közmédiának dolgozik

A Médiaszolgáltatás - támogató és Vagyonkezelő Alap eredméynt hirdetett marketingkommunikációs feladatokra hirdetett tenderén. Két induló volt.

hirdetés

Gyorsított tárgyalásos eljáráson választott marketingkommunikációs szolgáltatásokra partnert a Médiaszolgáltatás - támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) - derül ki a Közbeszerzési Értesítőből.

A tenderen a Prestige Média Reklámügynökség és az Imagine Creative Consulting indult, végül az előbbivel szerződtek nettó 16,8 millió keretösszeg erejéig.

A Prestige Média ajánlata nettó 10 millió 694 ezer forintról szólt, ám a szerződés  ennél magasabb összegről kötötték. A hirdetmény szerint a szerződés végleges összértékénél "a megkötött szerződés teljes (keret)összege került megjelölésre, míg a figyelembe vett legalacsonyabb és legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat értéke tekintetében az ajánlattételi felhívás szerint az egyes ajánlatokban megajánlott éves ajánlati ár került feltüntetésre, amely magában foglalja az általános marketing-kommunikációs tanácsadás díját 12 hónapra, a marketing stratégia karbantartásának, aktualizálásának díját 12 hónapra, valamint 10 órányi eseti megbízás díját".

A szerződés a keretösszeg erejéig, de legfeljebb 20 hónapos időtartamra szól majd.

A Prestige Média az alábbi feladatokat látja el az MTVA részére: általános marketingkommunikációs tanácsadás a menedzsment, illetve az általa megjelölt személyek, szervezeti egységek és a kommunikációs igazgatóság részére, legalább heti rendszerességgel; marketingstratégia negyedévenkénti áttekintése; kommunikációs felkészítés a menedzsment és kommunikációs igazgatóság tagjai részére; kríziskommunikációs helyzetek megoldásában történő közreműködés; kreatív tanácsadási feladatok ellátása (arculat, promóció, médiamix).

Korábbi sajtóértesülés szerint a Fidesz volt pártigazgatójának, Várhegyi Attilának a cége már korábban is együttműködött az MTVA-val, és a közmédia kommunikációját segítette.

A másik induló, az Imagine Creative Consulting ajánlata nettó 10 millió 976 ezer forintról szólt.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés