hirdetés
hirdetés

Vége a lájkkorszaknak?

2011-11-05

A Kreatív Csoport negyedik alkalommal szervezi meg a pr-szakma számára a Pr Napot. A Fogyasztótól a véleményvezérig alcímen futó, november 17-ei rendezvény négy fő tematikát érint: lesz nemzetközi kitekintés, szó lesz a közösségi médiáról, a belső kommunikációról és a különböző típusú pr-ügynökségek előnyeiről és hátrányairól.

A pr több területét érinti a Kreatív Csoport által negyedik alkalommal szervezett Pr Nap. A négy fő területet felölelő rendezvényen külföldön és hazánkban tevékenykedő szakemberek egyaránt tartanak előadást. Ioana Manoiu, a bukaresti GMP PR ügyvezető partnere idén a Cannes Lions pr-zsűri tagja volt, prezentációjából kiderül, hogy a románok miért sikeresebbek a pr-versenyeken, mint a magyarok. Szondi György, a brit Leeds Business School public relations docense a nemzetközi trendekről beszél majd, és arról, hogyan reagálnak az újdonságokra a britek, hol tart ma az értékelés, az érintettek feltérképezése és a szakmafejlesztés. A nemzetközi kitekintés után a közösségi médiával foglalkozó blokk következik: Mérő László matematikus, a Darwin’s Marketing Evolution alapítótársa és tanácsadója a memetikáról tart előadást, Pécsi Ferenc (Pollner), a Soreo HR 2.0 Network vezető tanácsadója pedig azzal foglalkozik majd, hogyan hasznosíthatóak a közösségi média eszközei a belső kommunikációban. Hálózatok és azok jelentése címmel Ruppert Péter hálózatkutató, a Maven Seven ügyvezető igazgatója zárja a blokk előadásainak sorát, majd vitaindítók után kerekasztal-beszélgetés lesz arról, hogy mit kezdhetnek a cégek a Facebook virtuális profiljaival és szervezett lájkgyűjtő csoportjaival. 

Az ebédszünet után Magyar Judith, az SAP hr-kommunikációs igazgatója ad tippet arra, hogyan kommunikálható a tömeges elbocsátás, és hogyan hívható ebben is segítségül a thought leadership fogalma, ezután R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője arra tér ki, hogy a pénzügyi szektorban, amelyben az emberek ma szinte mind a bizalmukat vesztették, hogyan őrizzék meg a cégek a munkatársaik lojalitását. A hazai CSR-folyamatok és a vállalati belső kommunikáció összefüggései válság idején címmel Liptay Gabriella szociológus-közgazdász, a Magyar Telekom volt marketingkommunikációs igazgatója tart előadást.

 A konferencia pr-ügynökségi témákkal zárul: először Szabó Virág, a NeoNoir alapító-ügyvezetője ismerteti a Prizma Kreatív Pr Díj 2010 egyik fődíjával elismert válságkommunikációs Drogerie Markt-kampányt, majd Szűcs Ervin, a Weber Shandwick ügyvezető igazgatója tart vitaindító előadást. Ennek kapcsán Galambos Márton, az Origo Üzleti Negyed vezetőjének moderálásával a különböző típusú pr-ügynökségek előnyeiről és hátrányairól beszélgetnek az érintettek: Balaton Anita, a Café Pr (a Fleishman-Hillard partnere és a Café Affiliate Network tagja) ügyvezetője, Hampuk Richárd, a Person Magyarország alapító-ügyvezetője, Lakatos Zsófia, a Hill & Knowlton ügyvezetője és R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció (a Worldcom hálózat tagja) ügyvezetője.

A konferencia esti bulival zárul, ahol két díjkiosztó is lesz: kiderül, kik kapják az idei Prizma Kreatív Pr Díj és konferencián zajló Pr Rapid Randi elismeréseit. 

A Pr Nap programját itt találja, jelentkezni itt lehet.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés