hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viasat3 - új comedy reality-vel

A modelljelöltek után a focihoz nem értő férfiak megpróbáltatásait követhetik nyomon a Viasat3 nézői márciustól. A csatorna a Topmodell után újabb saját gyártású show-val jelentkezik: a műsorban a kétballábas férfiakat egy sztáredző képezi ki, hogy három hónappal később egy profi futballcsapattal mérkőzzenek meg.
hirdetés
A Topmodellhez hasonlóan a Lúzer FC is egy külföldi műsor adaptációja, amely FC Nerds címen futott már Ausztráliában, Németországban és Dániában is. A kiválasztott férfiakat egy híres edző készíti fel a meccsre, a németországi show-ban például a volt magyar szövetségi kapitány, Lothar Mättheus volt az edző. A Viasat3 egyelőre nem árulja el, hogy a magyar műsorban ki lesz a tréner, csak annyit tudni, hogy a külföldi példát követve ismert sportembert választanak.

Varró Balázstól, a csatorna pr-vezetőjétől megtudtuk: tenderen választották ki a Lúzer FC gyártóját, a feladatokkal a Topmodellt is készítő Interaktívot bízták meg, és a producer most is Árpa Attila. A tenderen induló cégekről nincs információnk.

A Viasat a műsor szereplőit egy castingon választja ki, amelyet toborzó felhívás előz meg a napilapokban január 22-től. A márciusban induló műsort print, outdoor és online hirdetések népszerűsítik, valamint készül egy microsite is. A kreatív- és médiafeladatokra még nem választott ügynökséget a csatorna.

A Lúzer FC költségvetéséről csak annyit árult el a Viasat3, hogy nagyságrendileg hasonló, mint a Topmodellé volt. A Viasat egyébként tavasszal újabb saját gyártású műsorok indítását tervezi.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés