hirdetés
hirdetés
hirdetés

Világszerte ismert logókat koronavírusosított egy grafikus

Jure Tovrljan többek között a Mastercard, Starbucks és az NBA logóit igazította a járványügyi helyzethez.

hirdetés

A szlovén grafikus és kreatívigazgató, Jure Tovrljan is reagált a maga módján a világban körülöttünk tomboló járványra és főleg arra, hogyan változtatja ez meg jelenleg alapjaiban az életünket. Nem is lehet véletlen, hogy éppen olyan, kőbe vésettnek vett már-már ikonikusnak számító logókat szerkesztett át a koronavírus hatására, amelyekről kevéssé gondolnánk, hogy valaha megváltoznak. Tovrljan koronavírusosított munkáin megjelenik a maszkban járás vagy a társadalmi távolságtartás.

Katt a Starbucks-sellőre a többiért!
Katt a Starbucks-sellőre a többiért!

Még több átszerkesztett logó ITT!

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés