hirdetés
hirdetés

Világszerte ismert logókat koronavírusosított egy grafikus

2020-03-19

Jure Tovrljan többek között a Mastercard, Starbucks és az NBA logóit igazította a járványügyi helyzethez.

A szlovén grafikus és kreatívigazgató, Jure Tovrljan is reagált a maga módján a világban körülöttünk tomboló járványra és főleg arra, hogyan változtatja ez meg jelenleg alapjaiban az életünket. Nem is lehet véletlen, hogy éppen olyan, kőbe vésettnek vett már-már ikonikusnak számító logókat szerkesztett át a koronavírus hatására, amelyekről kevéssé gondolnánk, hogy valaha megváltoznak. Tovrljan koronavírusosított munkáin megjelenik a maszkban járás vagy a társadalmi távolságtartás.

Katt a Starbucks-sellőre a többiért!
Katt a Starbucks-sellőre a többiért!

Még több átszerkesztett logó ITT!

Győri Zsófia

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés